Skrev inte mkt igår för jag va upptagen me att sova, äta penicillin och försöka äta..

2011-05-17 @ 12:43:21
Ah exakt så såg typ hela min dag ut igår, hemskt och något jag ALDRIG vill uppleva igen...
oj, kanske ska berätta att jag har halsfluss, om jag inte redan har sagt det asså. ''/
de jobbigaste är att jag har haft de till och från i 2-3 månaders tid nu men dom har inte velat gett mig någon penicillin utan dom har typ tipsat om alvedon och sånt skit men det funkar ju fan inte -.-' så ni kan ju gissa att jag blev glad när jag fick riktig medicin som HJÄLPER (efter ett dyng-.-)

känner för att klaga så vi fortsätter (bara för att mitt humör är underbart idag också)...
dom frågade vad som va fel och jag sa att de gjorde ont när jag andades och att jag inte kunde dricka...
då skriver kärringen ut 800mg tebletter som e stora som hus och säger ''dom här ska du äta 3 gånger om dagen och dom ska sväljas hela och skäljas ner med vatten'' HUR FAN TÄNKTE HON DÅ!?

Suck!!

nu ska jag försöka äta..

puss♥


(gml bild, känner mig inte så foto vänlig när jag e sjuk...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!