hej hej:)

2011-11-10 @ 12:32:11

Sitter i skolan och gör dvd omslag :) gjorde nyss en efter en moodboard, blev skit nöjd! :D verkligen skit läcker + att jag fick massa beröm också, creds till mig!

ska snart ta lunch och sen har jag en 3 timmarslektion där vi håller på med ett grupparbete med dom andra esteterna...hate it!! min grupp är O M Ö J L I G!!! ingen kan sammarbeta och ska bara göra vapen och sånt skit, usch så tråkigt!!!

men men efter skolan ska jag leta efter lite snygga smycken, OM jag hinner eftersom att jag slutar hel 5, kanske inte ngt som har öppet? ''/ hoppas!!

hörs senare
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!