Onsdag kväll!

2011-11-16 @ 23:18:17

hejhej!

onsdags kväll igen, mitten av veckan 2 dagar till helg, 5 dagar till måndag och 4 dagar till jobb!
varit hemma tisdag-onsdag denna vecka, har verkligen inte mått bra, troligtvis håller jag på att få magsår vilket jag verkligen inte har tid med!! men men, livet rullar vidare liksom alla mina måsten (jobb+skola..).
Tillbaka till skolan imorgon, skönt faktiskt!!

blev en ta-hand-om-mig-själv-kväll, ikväll! :) kände att det behövdes ärligt talat!!
gick isbana bort till coopan och köpte hårfärg till min utväxt, färgade den, bada skum bad med ansiktsmask och värmeljus i hela badrummet! :) ja, min onsdag kunde nog inte ha slutat på ett bättre sätt än detta ;)
tror jag ska börja med det här lite oftare.

På fredag drar jag antagligen iväg och letar vinter skor efter skolan eftersom att jag inte hittat några än ''/ (om jag inte gör det ngn dag i helgen ist..)

puss♥




Älska livet! :')


Kommentarer
Postat av: puttebooy

Fin blogg du har, passande till en fin tjej! ;)

2011-11-25 @ 01:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!