Härlig morgon :D

2011-10-01 @ 12:19:53
Underbar morgon det varit, vaknade av att ewis satte sig på min fot haha x) (inte så underbart men ändå)...
hehe sen gick vi upp och bara tog det lugnt, rökte lite och så :) sen drog vi till coopan och köpte proviva, eller jag köpte proviva och ewis köpte godis :)
sen följde jag med henne till bussen och sen gick jag hem och duscha och nu sitter jag här :))
fett soft!!

men ska snart börja städa, eftersom att jag ska ha film krök ikväll med några kompisar :) ska bli fett nice!!
haha kylen är full med cider (a) mums!!

men nu måste jag skynda mig, har jätte mycket att fixa

puss♥


mums!


Kommentarer
Postat av: micke

ser gott ut ;) hihi

för kort film överst tycker jag, gör lite längre nästa gång ;))

2011-10-02 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!