hej hej hej!

2011-10-03 @ 21:28:36
hejsan, blev ingen skola för mig idag, vände halv väds eftersom att normalt fall så tar det en timme till stan från mig, efter 3 timmar hade jag komit halv vägs, hm fuck sl just nu!!
så blev hemme hela dagen, kom hem för en stund sen också efter att ha varit ute med my och grabbarna, kuul :))

jaja, som ni vet så hade jag fest i helgen, hade skit trevligt och måste bara säga att mina brudar är bäst<3 men tyvärr så slutade kvällen med polisen i luren.....(nog om det)

har nyss gjort klart all min engelska och ska snart sätt mig och chilla vid tv'n.

på onsdag ska jag träffa min bejb amanda, länge sen vi sågs nu ''/ men iaf sen på söndag ska vi på tv inspelning ^^

puss♥



Kommentarer
Postat av: cajjmon

ugh... du ser ut som en gammal surkärring på den här bilden, annars brukar du vara jätte sööt!:D<3

2011-11-09 @ 06:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!