Home sweet home :)

2011-10-08 @ 12:33:18

hejsan, kom nyss hem från Amanda i högdalen :)
sov där inatt och vi hade skit mysigt och va på en fritidsgård och det va sjukt kul faktiskt^^

ska snart hoppa in i ett bad med en ansiktsmask tror jag, mysigt värre!! sen blir det bara chill hela dagen, har inte ork till ngt annat x)

sen imorgon ska jag vara i nacka halv 4, hmm ska försöka hitta dit också :$ aldrig varit där...
ska dit på filminsprlning med Amanda och nårga av hennes vänner, ska bli roligt :) älskar verkligen dom där brudarna ;) så jäkla underbara och snälla allihoppa :)) kärlek till er alla! <3


just nu håller jag även på att fixa till min skoldata lite snabbt och fixar med lösenord och färger och sånt små skit ^^ kuuul..nja sådär!

nej nu ska jag fortsätta

puss♥


haha bjuder på en 2år gammal bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!