Jaha..

2011-10-22 @ 17:54:42

sitter nu ännu en gång för mycket framför datorn därför att jag inte har ngt bättre för mig...vet att ni känner igen er..
kollar om de hänt ngt nytt på facebook...som de aldrig gör...

men jaja, håller på och söker jobb. Jag vill ha ngt annat att göra än att sitta framför datorn alldeles för mycket, vill jobba och tjäna perngar och slippa va uttråkad, ha ngt att göra dirrekt efter skolan som får mig att tänka på annat. Ska ringa upp lite arbetsgivare på måndag (käns inte så smart att ringa en lördag kväll...;)) så får vi se hur de blir :)

ja, det är typ det jag vill ha..

OCH en tatuering!!

puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!