Medieproduktion 510

2011-10-13 @ 11:16:07

sitter och har medieproduktions lektion just nu, skivit en rapport om min moodboard som vi höll på med för någon vecka sen.
är klar med rapporten nu och orkar verkligen inte fortsätta med mitt dvd-omslag, så jäkla drygt!!
så ska väl snart ta lunch tror jag :)

slutar halv 5 typ, men brukar få sluta mycket tidigare. så när jag kommer tbx til brunna ska jag träffa Linnéa, ska hämta mina kläder som hon lånat och bara omgås lite, skulle träffat henne igår men båda va sena hemifrån stallet ^^
efter att jag träffat henne kanske jag ska träffa min bby ewis. :))

för se hur dagen slutar

puss♥


bjuder på första bilden jag la upp i bloggen, dvs december 2009 tror jag, har jag rätt? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!