Es11c

2011-09-03 @ 14:46:11
Hejsan alla underbara!

statistiken är hög och jag har inte srivit på ett tag nu, hehe :$

men nu är jag tbx, hoppas jag kmr igång med bloggen igen också! :D

skolan har börjat och om jag inte sagt det så vajde jag Cybdergymnasiet och satan vad jag trivs :D kärlek fan!! kunde inte gjort bättre val :)
ända ''nackdelen'' är väl att varja dag märker jag att det går folk där som jag har massa gamla minnen med, tex folk jag inte trodde jag skulle se igen (som jag hoppasdes jag inte skulle träffa igen..)
men även folk jag inte träffat på länge som jag faktiskt saknat :)

men men, det är som det är :)

igår hade vi besök av några släktingar, vet inte vem dom är haha men vi är släkt på ngt sätt^^

just nu gör jag inte mkt, dunkar musik i min ensamhet med manges bas :D wihii (a)
senare ska jag antagligen träffa my och ewis :) sen vet ja inte riktigt..

imorgon ska jag träffa 2 kusiner jag aldrig träffat..hm kan bli riktigt kul faktiskt! :)
haha fan vad mkt okända släktingar jag träffar i helgen x)

hörs sen hörrni

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!