Trevlig kväll!

2011-10-01 @ 01:33:18
Varit en as mysig kväll idag! :)

va ute med massa kompisar och chillade, gick hem tidigt med ewiz och mickan, chillade hos mig en stund och nu är det bara jag ock ewiz kvar, hon sover bredvid mig i soffan ^^ hihi gullunge!!

vi va och shoppade tidigare idag och tog en fika :) jätte mysigt!!

köpte mest lite små saker som alltid behövs fyllas på, typ mascara, present till mamma, present till ewiz( haha blev ett bf halsband^^) och sen fixade jag löshår också, så nu har jag hår ner till rumpan (a) och gud vad jag är nöjd! :D

va även perfekt väder för fika och shopping, jätte varmt och skönt :)

nu ska jag nog gå och lägga mig
godnatt

puss♥


nya håret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!