Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

2012-02-01 @ 13:41:40

Det här känns som en väldigt tråkig kategori men jaja, jag har sagt att jag ska skriva och då gör jag det.

Min favorit årstid är sommar (såklart ;)) för det första så är man ledig och för det andra så är det så sjukt mysigt med all värme hela tiden (a) och alla mysigt sommarkvällar vid vattnet med grillat och underbara vänner. Och det är ju inte helt fel med alla fester heller ;) varma sommar nätter och mysig hemmakväll när regnet smattrar mot fönstren utanför.
Och det är ljust hela tiden och det är ju inte helt fel det heller, man får så mycket energí och blir så glaaaad :) och behöver inte tänka på skolan eller något annat, bara ha det roligt och skita i allt (nästan iaf (a)), man kan ta miljoner med vacka bilder och det är aldrig ''för mörkt'' för att ta en vacker bild och man slipper använda blixten på kameran som får allt att se missbildat och bländat ut x)
inga måsten och vara ute hela nätterna med bara shorts och en kofta, slippa tjocka jobbiga skor och bara chilla runt i ballerina eller tygskor, slippa halka och slå sig gul och blå.
Kunna bada och sola och såklart äta tonvis med glass och dricka massor med kall cider och kalla drinkar, mums! :D
Finns inga nackdelar med sommaren, smådjur och att bränna sig hör till liksom och jag ser inte det som en nackdel utan bara som att komma in i sommarkänslorna, visst? :)

Och något som är üüüber mysigt är ju jordgubbar och smoothies gjorda på färska bär och alla bär smakar så mycket godare på sommaren för dom slipper frakta dom från utlandet fulla med medel och kemikalier, right? ^^

haha oj, blev en as lång text ju, men tror jag har svarat på frågan nu (a)


som vanligt när jag bloggar från en skoldator så får ni en bild från facebook :)

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!