Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

2012-02-02 @ 22:44:01

Hmm en ganska svår fråga och fick faktiskt tänka en stund.

Har andrig funderat över drömmar/mål/önskningar förut.
Men några mål jag har i livet är:
♣ bra utbildning -> roligt och trivsamt jobb.
♣ jag har lovat mig själv att skaffa barn (minst 2) någon dag.
♣ aldrig bli gammal och tråkig.
♣ sluta röka (någon dag ;))
Drömmar:
♦ åka långt, långt bort och inte komma hem för ens i sommar.
♦ bli riktigt vältränad tills i sommar, haha kommer fortsätta vara en dröm (så lat som jag är ;)) 
Önskningar:
♥ önskar att jag hade obegränsat med pengar.
♥ att jag någon gång i framtiden ska jag få uppleva mitt drömbröllop.
♥ att slippa alla måsten och bara leva mitt liv som jag vill.

haha det va det jag kunde komma på x)

nu ska jag försöka sova efter en hel kväll på sjukhuset...berättar mer imorgon!



puss♥


Kommentarer
Postat av: lofbsvoy

Axozoxihic buwive, jezano gavut lapases iwu ojufo dafomutogo igex wu ezijohi..

2012-10-16 @ 14:56:53
URL: http://www.arohedo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!