Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

2012-02-03 @ 18:47:52

hmm..

någon jag vill ha mer än allt annat just nu måste nog vara pengar! ^^
haha men vem fan vill inte ha pengar? hela jävla sveriges befolkning är ju pengakåta, right? ;)

har inte så mycket jobb ne heller och jag är van vid att alltid ha pengar och för tillfället är jag helt ärligt pank, eller aa har väl lite pengar på kortet men dom kommer inte räcka länge ^^


haha vad fan ska man säga mer?
något annat jag inte skulle säga nej till just nu är en pojkvän men dom kommer ju inte precis på posten och växer verkligen inte på träd...;) haha!



men iofs har jag ju redan en pojkvän...som ni ser är vi väldigt kära :') man of my life (som ni ser är han välutrustad, rawr!!! hahaha)

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!