hejsan hoppsan :)

2012-02-01 @ 23:18:52

hejsvejs gullungar :)

haft en riktigt mysig dag idag, blev en kortis i skolan bara och sedan fika med Lizzan i jakan, riktigt mysigt och trevligt, vet att du kommer läsa det här så tack för en mysig fika gumman :)

skulle ha sovit i stan inatt hos Amanda men det hände en sak så hon skulle sova borta, men får bli en annan gång då :)
så det blev hem istället och har druckit lite hemma gjord smoothie, muums!! :D

och bara så alla vet så är jag dömd till smärta på tisdag...någon som vet hur ont det gör att sätta in en p-stav!? jag är iaf sjukt nervöös!!! :'(

nu ska jag fortsätta med mitt så ni får ha det så bra! :)

btw, ni får bli bättre på att komentera, haha har en som komenterar och han (eller hon?) frågar bara om sax haha x) vet bara att jag är vän med personen på facebook och att han (hon?) bor i bro ;)
så kommentera mera!!


puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!