Om gårdagen!

2012-02-03 @ 18:57:10

juste, skulle ju berätta om igår.

Min kväll slutade på Danderyds sjukhus...myyyyys (eller..?)
hade haft ont i ryggen/sidan hela dagen och det blev bara värre och värre sedan gjorde det ont att gå, sitta, ligga och stå..kunde inte göra ngt utan att ha ont. Lite senare gjorde det så ont att jag började gråta och kunde inte sluta. Tog alvedon men dom hjälpte inte så då åkte vi till DS.
När vi kom dit så gick allt jätte fort (kändes as skönt att vara först på listan över mest akut, hatar att ligga och vänta i timmar!!) men iaf, fick jätte snabb hjälp, dom tog prover (dom tog min högerarms oskuld :'(, aldrig tagit blodprov där förut så nu har jag ett as stort blåmärke...) Dom visste inte rktigt vad det var men dom antog att det var njursten och fick först en spruta med voltaren längt ner på ryggen/höften och sedan ska jag äta voltaren 2 ggr om dagen.
men ska på rönken också, bara för att kolla så att det inte är något farligare :)

sammanfattat och bra haha ^^



bild för ungefär 2 år sedan, tycker den är rätt mysig :)

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!