Ååh kan jag annat än älska livet? :')

2012-01-31 @ 18:29:56

hejhopp söta läsare (om jag ens har några haha ;)) nej såklart ni finns där, ser ju det på statistiken (a)

blev shopping efter skolan, blev massa smycken, klockor och annat små tjafs. kändes riktigt bra att bara spendera massor med pengar, som den shopaholic jag är ;) hihi något som känns ännu bättre är ju att jag för en gångs skull har pengar kvar på kontot och det är OVANLIGT :0 chock! x)

haha men ne, nu ska jag städa mitt rum och plugga historia, har en text att skriva på 3 sidor med datortext om ''fördjupning inom tidigmordern tid'', visst låter det kul?....eller x) haha!!

sedan ska jag packa upp lite nya saker och packa väskan inför imorgon då jag ska sova hos Amanda, mysigt som satan och fan vad vi ska tjocka oss :D

efter alla måsten ikväll så ska jag belöna mig själv med ett bubbelbad och ansiktismask, ska till och med bädda rent i sängen dagen i ära, hahaha!! ^^
kanske en hårinpackning....
hm, får se vad jag orkar med, är ju en väldigt lat person (a)




Såhär snygg (host) är jag just nu ;)

puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du att ha sex??

2012-01-31 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!