Dag 1 - Förklara din bästa vän!

2012-01-30 @ 19:08:43

Skulle ha skrivit den här i förrgår men glömde helt bort så skriver nu!!

Min bästa vän är Ewis, dom som känner mig vet garanterat vem det är :)
hon är den mest underbara personen jag känner. Kan berätta allt för henne och hon är den som vet mer om mig än någon annan.
Hon och jag är rätt så olika men ändå så sjunkt lika och vi har alltid kul ihop. Det bästa med henne är att hon är så sjukt galen och jag älskar henne för det, vi har aldrig bråkat på riktigt. Våra ''bråk'' börjar med tjafs och slutar med att vi sitter och as garvar åt att vi är så larviga ^^

Förut så hatade vi verkligen varandra sen började vi umgås lite smått och blev bra vänner men gled ifrån varandra och nu när jag flyttade i somras så började vi umgås igen och nu är vi med varandra i princip varje dag, haha vi bor verkligen med varandra och umgås mer än vi någonsin har gjort innan ;)

just nu är hon med skolan och åker skidor och hur faaan ska jag klara mig utan henne tills på torsdag!? :0
kommer bli en lååång vecka...^^

men aja, nu har jag berättat om min bästa vän! :)



puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!