Dag 2 – En bild på mig + 10 fakta om mig

2012-01-31 @ 13:10:08

1. Jag kan inte uttala orden shitzofren (elr hur de stavas? asså när man har 2 personligheter) och jordgubbe - säger jolgubbe (a)

2. Jag stör mig väldigt lätt på personer.

3. Jag har oftast svårt att komma överens med tjejer.

4. Jag berättar allt för min mamma, hon vet mer om mig än någon annan.

5. Jag har haft sömnproblem i 8 år och nu sover jag bara varannan natt.

6. jag både jobbar och går i skolan, ska snart börja träna så har alltid fullt upp.

7. jag är en shoppaholic (stavning?)

8. jag har inegn kontakt med min pappa.

9. jag är estet och går på cybergymnasiet med allt skönt folk!!!

10. jag är en kärleksful person men om någon är elak så blir jag en BITCH!!!!!

haha det är typ jaaaaaag!! :D



puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!