Dagen + Morgondagen

2012-01-21 @ 03:10:17

Va aldrig i skolan idag, försov mig och bestämde mig för att somna om igen, tog det lungt hela dagen. Sen åkte jag och ewis till jobbet runt 2-3 någon gång, jag va mer nervös än henne inför hennes första dag haha det kändes ju lite pinsamt ^^ men vafan det gick bra men dagen sööög för mig, eftersom att lönen är på provision så var ja glad att jag hade rekryterat mina vänner till jobbet. För det första så var det mycket roligare att jobba med folk jag kände och för det andra så fick jag 900 extra i lön för dom (a) så det höjde ju humöret lite iaf :)

sen hem med ewis - hon somnade på soffan och jag kan inte sova, käns ju sjukt kul *host*... men men.



Imorgon så ska ewis låna mitt busskort på dagen, lite surt eftersom att jag tänkt shoppa...men hade lovat så får hålla det, kanske rätt skönt att spara pengarna för en gångs skull! ;)
Sen ska vi fixa våra naglar också, har blivit som en vana att fixa dom tillsammans, myyyys :)
sen på kvällen ska vi fira världensunderbaraste Linnéa!!

de va en snabb sammanfattning haha ^^
om jag inte lyckas somna så höra vi senare!!

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!