ikväll+imorgon

2012-01-25 @ 21:38:22

sitter ny duchad i sängen o kollar tv, ska göra grönt te snart och sen ut o röka elr ngt. aa kmr inte hända så mkt ikväll ^^

men imorgon är det vanlig skoldag, ska ha min första lektion i textkommunikation, känns kuuul :)

sen efter det är det jobb, ska försöka hinna förbi några affärer innan jag börjar, kanske hinner med en minishopping (haha som den shoppaholic jag är moahahahaaa ;)) har verkligen blivit sjukligt shopping galen sen jag började jobba...helt sjukt :S haha men kul föffan, lever medans jag kan :)


kanske hörs imorgon när jag sitter i skolan ;)



btw, ska fylla i min tattoo i början av februari, niiiice ;))

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!