Dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

2012-02-08 @ 12:12:45

hej hopp!

En dålig vana jag har (och som jag önskar att jag inte hade) är att jag röker, skit dålig ''vana'' (beroende!!!!!!!) vill verkligen inte röka längre men det är så jäkla svårt att sluta, men jag är rökfri tills alla hjärtans dag (dvs, på tisdag). Så det är mindre än en vecka kvar sen är det helt slut!
en annan dålig vana jag har är att jag älltid platta mitt hår, hehe kanske inte ska kalla det vana men det är så det är, sliter så mycket på håret och jag vet att det finns ''heat protektion'' (stavning?), äger faktiskt en som är jävligt bra, men jag är så van att platta det varja dag utan någon spray så använder det kanske en gång i veckan bara och då är den inte till så mycket hjälp.

men vafan det kommer ordna sig :)
(är i skolan så kommer ingen bild..)

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!