Käns bra det här...eller typ inte alls.

2012-03-14 @ 09:50:20

sov hos Amanda inatt så det blev lite sovmorgon för mig eftersom att hon har flyttat till stan, hade skit mysigt. Igårkväll gick vi till konsum typ nio-tio och köpte jordgubbar och satte oss vid strandpromenaden och snackade skit och bara mös med våra jordgubbar. Livet är underbart :')

sen imorse så drog jag till skolan då, hade inte lektionen i eriksdal som jag trodde, så åkte till ''riktiga'' skolan x) och nu ska jag sitta här tills 12... inte lika underbart!!

men men :)

funderar även på att hälsa på i min gamls skola efter jag har slutat, men får se hur mkt ork jag har efter att dagen är slut och se i vilken riktning förkylningen rör sig ^^
lär väl inte bli bättre om jag får säga vad jag tror, eftersom att mina sommar känslor har tagit över och jag sitter i linne,jeans och tygskor i datasalen.....lööööv it :D


skäms över bilden...gammal och fyfan det är allt jag har att säga! men  bjuder för att jag är så snäll idag ;)
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!