Godmorgon!

2012-03-22 @ 07:36:16
hejsan och godmorgon söta (icke exicterande) läsare :)

varit vaken hela natten, druckit te och bara myst :)
fixar mig inför skolan just nu och gud vilka sommarkänslor jag har, blir 14 grader idag och jag firar med lockar i överflöd + solglajjor + blommigt och skinjacka, kanske ska vika upp jeansen någon decimeter också? för att maxa looken? ;) rawr sommar!!

btw, medans jag endå bloggar - har funderat på en sak.
mitt jobb är perfekt just nu, eller ja både bra och dåligt*
bra - alla har träningshysteri just nu för att vara redo för sommaren, jag får träning på jobbet (har jag märkt) benen är smalare och mina byxor passar inte längre..hm beach 2012 here i come!?
dåligt - ska verkligen inte bli varken smalare eller mindre över huvud taget, är i minsta laget redan nu så ska fan inte krympa...haha ;)

jaja nu: smink!
'
KÖÖÖÖR EN FUCKING DUCKFACE PÅ DET!!  :D

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!