skuuul ;)

2012-03-19 @ 10:37:09

at skolan, sitter och gör ett akvarium i flash och känner att jag måste lära mig mer om programmet, just love it!!
går väl hyfsat nu men ska bli proffs ;)

btw, anänder mitt superduper coola armband/ring för första gången och det är fan coolt ;) haha uttråkad och rastlös!
Sov inte alls inatt och mamma va en ängel och skjutsade mig till staionen OCH köpte kaffe till mig, min ängel :')

as äckligt väder idag och blä blä fy usch, men vafan hummöret är uppe ändå :)


ingetvettigtattskrivapunktse.

ha det bäst nuu!!

smycket jag inviger idag, älska!!

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!