såg en spindel, den äcklade mig och rörde mig nästan...det förstörde allt och jag såg hur det sprang iväg på sina äckliga ben....jag grät.

2012-03-28 @ 02:56:49
hejsan hoppsan!

dagen:
Ingen skola, hade kramp i magen och fyfan vad dåligt jag mådde...
blev bättre runt 16 ungefär.

Åkte iväg med mamma och mange på visning...(PÅ ETT HUS!!! :(((()
aa iaf, på ett hus i skogen långt långt borta...jätte långt ut i skogen, min hjärna tjatade på mig som åsnan i shrek (stavning?) dvs ''e vi framme snart?'' tusentals ggr lite oroligt... kom fram tillslut.
visst helt okey va huset, för tänkte vara lite possitiv iaf...
men då kommer en jävla spindel och förstör allt, jag ville bara där ifrån men eftersom att den var i hallen kunde jag inte dra...en annan kille på visningen tog upp den och tröck upp den i ansiktet på mig....jag grät helt ärligt och då fattade han att det inte var smart gjort och att jag faktiskt var rädd....äckliga jävlar båda två :@

jahapp...får se om det blir ngn skogsmulle av mig...det enda possitiva är att huset låg i söderläge, sen slog det mig att solen kommer väl inte synas alls eftersom att det är träd ivägen -.-' FML!!!

*5 minuters paus så ni kan lida med mig*

nu: är vaken just nu och klockan är 3, inatt är en av dom vakna nätterna och jag vill inte göra något praktiskt...



puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!