skiter fullständigt i resten!!

2012-03-09 @ 11:41:35

haha nu ger jag upp, hatar den där varje dag saken, ingen jävla lista ska berätta för mig vadjag ska skriva i min blogg... så hejdå på skitlistan!!

meen iaf :)
kände för att blogga just nu och ewiz har även bett mig :)
känner mig lite smikrad, ewiz har min blogg som en app på sin mobil, då kände jag mig lite smått älskad! :')

men iaf, sitter i skolan nu och har engelska tröööök :)
är på så sjukt bra humör idag även fast jag inte borde det,  med tanke på att min natt var sömnlös och har haft ångest hela natten helt utan anledning och har inte kunnat äta på hela lovet utan att vilja spy upp allt allt jag har magen....myyyys....
har även blivit av med mitt busskort (under natten, på något omöjligt vis såkan varken ta mig till jobbet eller skolan fram över...så har ångest över det med..)
och det är hemskt väder ute men jag har klätt mig somrigt iaf  :)

OCH JAG MÅR SÅ JÄVLA BRAAA!!!

+ att jag har sjukt snygga naglar, känner mig jätte fin men lite svårt att skriva på skolans tangeltbord ;)


MEN trotts allt så är livet underbart och jag älskar alla idag :)

(bild från i somras, åå älskade sommar kom nuuu. jag vill bara krama om dig och aldrig låta dig försvinna och förvandlas till kyla igen,  kärlek!! )
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!