.....

2009-12-18 @ 15:02:06
Har inte pallat skriva på hela veckan....

det har varit en ganske skön vecka--typ inga vanliga lektioner, men jag har ändå varit skit trött hela tiden--måste vara snön!

igår efter skolan så gick jag,emma och lizzan och frös i ''snöstormen'' plus att det var skit mörkt, så vi bestämmde oss för att fika på persely (tror att det stavas så), det var så jävla chill att sitta där inne i värmen med te och kompisarna!! :D

Idag har vi haft volleyboll maskerad, jag var i samma lag som zara, lizzan, ewiz och jacque, vi hade temat Peter Pan......

....utklädnaden blev inte så lyckad.....själv var jag tingeling och skämte ut mig totalt med ett par rosa vingar-.-'(typiskt mig att alltid lyckas skämma ut mig).

Jacque - Lena
Ewiz    - Peter pan
Zara    - Kapten krork
Lizzan  - Lenas lillebror (yngsta)
Matilda - Tingeling (-.-')

aja nu vill jag inte äns snacka om hur det gick asså ( tror att vi vann 2 matcher av typ 10 elr ngt)
Det ända jag kan säga är att det gick skit dåligt!!!

Nu ska jag hoppa in i dushen---bye bye 

pusss å kraam på er <33

Kommentarer
Postat av: Lizzan

Hahha<33

Men du va bääst utklädd iaf av oss<33

Saknar dej <3 Åker till pappa snart;( Men kmr hem några dagar innan skolan börjar , då kanske vi kan göra nått^^?

2009-12-28 @ 22:47:13
Postat av: Matilda

hehe tack--men du hade lättast utklädnad xD



jäpp,jäpp det e ju klart att vi ska göra ngt då(L) =)



ps: jó rá satte xD (remember?) <33

2009-12-29 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!